Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorEnache, Adi
dc.date.accessioned2023-01-19T10:38:57Z
dc.date.available2023-01-19T10:38:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://arthra.ugal.ro/handle/123456789/9065
dc.descriptionLucrare de disertatie.Coordonator științific, Prof. univ. dr. Cristache Nicoletaro_RO
dc.description.abstractCeea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea manifestărilor, părerilor și conduita tinerilor referitoare la profesia militară. Lucrarea este structurată pe patru capitole care urmeză un curs firesc al cunoaşterii, şi tratează subiectul atât din perspectiva teoretică cât şi aplicativă. Primul capitol conține o prezentare teoretică a mixului de marketing militar precum și identitatea, simbolurile, canalele de comunicare, activitățile și produsele sistemului militar. În al doilea capitol mi-am propus să prezint cadrul actual al sistemului de recrutare și selecție a personalului militar, abordând astfel rolul şi problematica marketingului recrutării şi selecţiei resurselor umane în Ministerul Apărării Naționale. În capitolul al treilea am realizat o cercetare despre analiza gradului de atractivitate a profesiei militare în rândul studenților, astfel încât Armata României să aibă o bază valoroasă de selecţie a viitorilor militari, cât mai vastă şi de o calitate corespunzătoare, precum și o analiză SWOT asupra promovării profesiei militare. Cel din urmă capitol tratează campania de marketing în mijlocul căreia se află promovarea profesiei militare. În activitatea de studiere a documentelor, concepere şi creare a disertației am fost sfătuit cu deosebită pregătire profesională de doamna profesor universitar doctor Nicoleta CRISTACHE, căreia îi ofer mulţumirile mele politicoase şi oneste.ro_RO
dc.language.isoro_ROro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectMarketing si Comunicare in Afaceriro_RO
dc.titleROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITARro_RO
dc.typeDissertation Thesisro_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului