Arată înregistrarea sumară a articolului

dc.contributor.authorCehan, Anca
dc.date.accessioned2017-12-15T09:43:04Z
dc.date.available2017-12-15T09:43:04Z
dc.date.issued2006-01
dc.identifier.issn1221-4647
dc.identifier.urihttp://10.11.10.50/xmlui/handle/123456789/4983
dc.descriptionAnnals of the “Dunărea de Jos” University of GALAŢI, Fascicle XIII. New Series. Issue 25, XXIV, 2006, pp. 23 - 30ro_RO
dc.description.abstractArticolul este o sinteză a trăsăturilor caracteristice abordării studiului limbilor străine din perspectiva integrării conținutului şi a limbii. Această abordare este o soluţie interesantă pentru promovarea cunoașterii limbilor străine la diferite nivele de performantă, necesară pieței muncii, dar şi pentru promovarea cunoașterii interculturale şi a globalizării. Aceasta abordare cu dublu obiectiv generează o motivație mai susținută la cursanți.ro_RO
dc.language.isoenro_RO
dc.publisherUniversitatea "Dunărea de Jos" din Galațiro_RO
dc.subjectcunoaștere interculturalăro_RO
dc.titleThe Ec language policy and content-based learning in Romaniaro_RO
dc.typeArticlero_RO


Fișiere la acest articol

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții(s)

Arată înregistrarea sumară a articolului