Căutare Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor după Titlu
Afișează articolele 311-317 of 317
-
Turismul românesc din perspectivă europeană
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Călătoria in toate formele ei a reprezentat baza dezvoltării relatiilor interumane si economice cu impact asupra evolutiei omenirii.Nativ omul a fost fascinat mereu să descopere noi destinatii, să exploreze și să caute ... -
Turismul și creșterea economică
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Turismul și creșterea economică în ultimele decenii a crescut constant, pe lângă importanța industriei turismului pentru economia multor țări din lume. Potrivit Organizației Mondiale a Turismului (OMC), turismul din lume ... -
Turismul ultimei șanse Vizitarea destinațiilor pe cale de dispariție
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Fiind un fenomen unic în lumea modernă, turismul este una dintre cele mai dinamice ramuri ale economiei mondiale, are un impact major asupra vieții economice și sociale și are ca efect promovarea dezvoltării durabile. ... -
Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui ... -
Utilizarea Tehnologiei Informației în Gestionarea Patrimoniului Cultural
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Schimbǎrile radicale și intempestive provocate de recenta crizǎ sanitarǎ globalǎ a anului 2020, cu implicații încǎ insuficient cunoscute, însǎ resimțite în plan economic, social, politic, cultural și ideologic, obligǎ ... -
Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ... -
Valorificarea informațiilor din situațiile financiare în procesul decizional
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22)