Căutare Bachelor Degree. Dissertation - Licențe. Disertații după Subiect "Marketing"
Afișează articolele 21-40 of 41
-
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ... -
Marketingul și stilul de viață sănătos
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Mărcile românești – studiu comparativ privind percepția consumatorilor
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ... -
Municipalitatea ca Firmă de Marketing
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ... -
Organizarea de evenimente și impactul acestora asupra turismului românesc
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de afaceri privind lansarea pe piață a organizației PARTY BUS
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing în dezvoltarea ORGANIZAȚIEI SC LASHEXTEND SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a brandului S.C. BEAUTY V CONCEPT S.R.L.
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a organizației Lavender and Blooms
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea unei campanii de crowdfunding
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Promovarea Romaniei ca destinatie turistica
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Promovarea României ca destinație turistică
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... -
Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ... -
Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ... -
Strategii de adaptare a companiilor, în situații de criză, la noile condiții ale pieței
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Prima criză economică care a avut un impact incontestabil asupra întregului glob a fost Marea criză Economică din 1929-1933. Cauza apariției acesteia a fost supraproducția și s-a manifestat printr-o scădere dramatică a ... -
Strategii de identificare a oportunităţilor de promovare în reţelele de socializare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Social media a revoluționat modul în care brandurile interacționează cu utilizatorii oferind o creştere a nivelului de funcționalitate și comoditate ajutând la dezvoltarea şi crearea unor relaţii personale cu aceştia, ... -
Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ... -
Tehnici de promovare a complexului turistic ”Castel Mimi”
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21)