Afișează articolele 301-317 of 317

    • Impactul emoțiilor asupra deciziilor financiare 

      Chirvase, Cristina-Ana-Maria (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)
      În ultimele decenii, studiile economice acordă o importanță deosebită realizărilor altor domenii științifice, cum ar fi sociologia, neuroștiința, psihologia, etc., introducându-le în analizele economice. Economia comportamentală ...
    • Responsabilitatea Socială a Societăților de Asigurări 

      Zisu, Mădălina-Andreea (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)
      În condițiile dezvoltării actualului mediu economic, schimbarea atitudinilor tradiționale în raport cu rezultatele și activitatea de performanță reprezintă o necesitate pentru organizațiile interne și internaționale care ...
    • Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism 

      Dimofte, Daniela-Elena (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)
      Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ...
    • IMPORTANȚA FINANȚĂRII APIA ÎN DЕZVOLTARЕA AGRICULTURII DURABILЕ ÎN RЕGIUNЕA DЕ SUD-ЕST A ROMÂNIЕI 

      Bălăucă-Lupeş, Ireen Ioana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)
      Agricultura, definită ca sistem, reprezintă un ansamblu de sectoare (culturi agricole, legumicole, viticole, pomicole și creșterea animalelor), tehnologii, mașini si utilaje tehnologice, având ca principala resursă de ...
    • PROGRAMELE DE TIP „STOCK OPTION” PLAN ȘI ALTE FACILITĂȚI DE FIDELIZARE A RESURSEI UMANE 

      Lefter, Robert Gelu (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)
      Stock option plan sau opțiunile pe acțiuni sugerează un proiect de fidelizare, motivare și retribuție pe o perioadă îndelungată a angajaților aflați într-o organizație și cărora li se permite posibilitatea de a participa ...
    • Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor 

      Szilagy, Alexandru (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)
      Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ...
    • Piața de outsorcing din România-externalizarea serviciilor de marketing 

      Tîrcă, Mihaela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
      Outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor reprezintă modalitatea prin care companiile se dezvoltă mai eficient. Prin participarea la un intemship în cadrul unei companii care și-a externalizat serviciile, de unde ann ...
    • COWORKING, metoda inovativă de eficientizare a muncii 

      Tulache, Georgiana-Mădălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)
      Am ales această temă a disertației datorită interesului pe care l-am avut pentru modul în care această revoluționară schimbare a actului muncii a influențat în mod pozitiv evoluția atâtor angajați, antreprenori, ...
    • Impactul amenajărilor turistice asupra mediului în Regiunea Centru 

      Mitu, Claudia Cristina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-26)
      Am ales această temă din considerente personale, și datorită fenomenului crescut care ia amploare în țara noastră și anume cea de amenajare turistică. Turismul este o formă de petrecere a timpului liber, astfel acest lucru ...
    • Analiza competitivității la export a industriei românești 

      Zinica, Silviu (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-07)
      Situată în partea vestică a Mării Negre și la nord de Peninsula Balcanică, România este străbătută de Munții Carpați bogați în păduri și minereuri, folosiți și ca bariere în fața invadatorilor, avantaj care a adus protecție ...
    • Analiza impactului politicii de CSR la nivelul companiei OMV Petrom 

      Cojocaru, Angelica (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
      Prezenta lucrare a fost concepută pentru a dobândi o înțelegere a responsabilității sociale a întreprinderilor.Acest concept a primit o importanță majoră atunci când organizațiile trebuie să integreze preocupările sociale ...
    • Generațiile x, y, și z la locul de muncă – valori , așteptări și motivații 

      Marin, Denisa (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
      Această lucrare își propune să dezvăluie care sunt valorile, așteptările și motivațiile angajaților dintr-o instituție de stat, care aparțin diferitelor generații. Am pornit de la partea teoretică a conceptului de echipă ...
    • Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual 

      Banariuc, Nadejda (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
      În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ...
    • ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR 

      Enache, Adi (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)
      Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ...
    • Impactul atentatelor teroriste asupra turismului 

      Patilea, Mihai Gabriel (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)
      Turismul reprezintă la momentul actual una dintre cele mai importante industrii ale lumii, un adevărat fenomen socio-economic care a reușit să includă în evoluția sa factorii integratori ai globalizării și să îi și dezvolte. ...
    • Pârtiile de schi din România și dezvoltarea turismului 

      JUGĂNARU, Alina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)
      Lucrarea abordează o formă de turism complexă, respectiv cea a turismului montan, pe baza analizelor întreprinse asupra pieţei turismului montan românesc, cu scopul de a evidenţia dimensiunea actuală a acestei pieţe, şi, ...
    • Mutații în evoluția fenomenului turistic în Municipiul Oradea 

      TIȚOIU, Mădălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022-02)
      Evoluția industriei turismului, chiar și în perioade sociale, economice și politice nefavorabile, a determinat că turismul este unul dintre cele mai dinamice sectoare economice de astăzi. Problemele de turism sunt un subiect ...