Căutare Management după Titlu
Afișează articolele 19-38 of 54
-
Loialitatea angajatilor – factor de creștere a competitivității firmei
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Lucrare de disertaţie Particularităţile comunicării interne în situaţii de criză ale organizaţiilor studiu de caz – criza generată de pandemia COVID - 19
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Crizele - definite prin acele situaţii ce implică perturbarea sistemică a funcţionării societăţii, au tendinţa de deveni o prezenţă cu o constanţă ciclică, dar cu o periodicitate greu de anticipat, în domeniile fundamentale ... -
Managementul Conflictelor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Un studiu efectuat în America de către o Agenție de Management a arătat faptul că majoritatea managerilor de la nivelul conducerii firmei, precum şi cei de la nivelul intermediar, îşi petrec aproximativ 24% din timpul lor ... -
Managementul conflictelor în cadrul echipelor Îndrumător științific,
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Conflictul reprezintă o parte inevitabilă a vieţii organizaţionale. În fiecare organizaţie în curs de dezvoltare, la diferite niveluri, se desfășoară conflicte. Este o parte inevitabilă din dinamica de creştere a organizaţiei. ... -
Managementul Conflictului în Instituțiile Școlare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Istoria se scrie sub ochii noștri! De ce spun asta? Oamenii trăiesc printre oameni. Oamenii muncesc cu oameni. Oamenii iubesc oameni. Altfel spus, oamenii conviețuiesc împreună. De aceea, este important pentru ei să se ... -
Managementul forței de vânzare in cadrul companiei RCS&RDS SA
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Managementul performanței – proces continuu de dezvoltare a resurselor umane Coordonator stiințific, Conf.Dr.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Până nu de mult, factorul uman era privit ca un cost, nu ca o resursa , aceasta ocupând o poziție secundară în structura unei organizații. Cu timpul , lucrurile au evoluat, astăzi factorul uman este pus in centrul atenției, ... -
Managementul procesului de negociere Coordonator științific, Prof. univ. dr. ec. Adrian Micu Masterand, Tudose (
(2020-07)Negocierea reprezintă un proces complicat şi adesea de lungă durată. Este un proces de comunicare, de relaţionare, de construirea unor punţi între parteneri. Ei se cauta şi se tatonează, se contactează, curtează, discută, ... -
Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ... -
Managementul riscurilor în cadrul companiei SC DECOVIL SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Managementul unui proiect de antreprenoriat social
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Motivarea echipei prin coaching
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Motivarea prin Recompensare la S.C. CONTRAST IMPEX S.R.L
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)De-a lungul timpului, s-a demonstrat că resursa umană rămâne principala resursă a oricărei organizaţii, prin eficienţă și contribuție în orice domeniu de activitate. În condițiile economiei bazate pe cunoaștere, rolul și ... -
Motivarea și recompensarea angajaților
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
Motivația pentru munca în echipă în cadrul cabinetului stomatologic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Lucrul in echipă este mijlocul prin care oamenii obișnuiți obțin rezultate neobișnuite. Munca în echipa medicului dentist este o componentă care se regăsește în specificațiile fiecărui post disponibil într-un cabinet ... -
Performanță și Munca în Echipă
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Aceasta lucrare are ca scop formarea unor echipe performante, care se caracterizeazâ printr-o coeziune ridicatâ, performanţă, încredere, o mai buna capacitate de rezolvare a sarcinilor şi a problemelor, de a-şi asuma ... -
Piața de outsorcing din România-externalizarea serviciilor de marketing
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-25)Outsourcing-ul sau externalizarea serviciilor reprezintă modalitatea prin care companiile se dezvoltă mai eficient. Prin participarea la un intemship în cadrul unei companii care și-a externalizat serviciile, de unde ann ... -
Plan de afaceri - S.C. Easy Talk Translations S.R.L.
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22) -
PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA -
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ... -
Proiectarea unui model de afaceri utilizând metodologia Lean Business Canvas
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Cursul Modele de afaceri susținut de coordonatorul meu, Prof. Univ. Dr. Căpățînă Alexandru, m-a făcut să îmi doresc să cercetez și să aprofundez metodele de proiectare a unei afaceri. Plecând de la acest studiu am constatat ...