Afișează articolele 304-317 of 317

    • Turismul de afaceri în mediul urban 

      Popovici, Diana Cătălina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Lucrarea aceasta își propune să demonstreze importanța unui anumit tip de turism practicat în mediul urban, mai cu seamă, este vorba despre turismul de afaceri. Alegerea temei a fost făcută prin prisma faptului că turismul ...
    • Turismul de afaceri şi congrese 

      Pintilie M., Denisa-Mihaela (Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22)
    • Turismul de agrement în București și împrejurimi 

      Munteanu, Cristina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Evoluția industriei economice în domeniul turismului a demonstrat de-a lungul timpului că indiferent de motivația de călătorie sau tipul de turism practicat, agrementul reprezintă un element esențial în satisfacerea nevoilor ...
    • Turismul în capitalele gastronomice europene şi impactul asupra comunităţii locale 

      STÎNGĂ, Elena-Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Lucrarea intitulată „Turismul în capitalele gastronomice europene și impactul asupra comunității locale” prezintă și analizează industria turistică gastronomică, atât la nivel național, cât și la nivel mondial. Se ...
    • Turismul medical, strategia de nișă aplicabilă în cadrul serviciilor stomatologice 

      Leață, Răzvan (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Turismul medical reprezintă organizarea călătoriilor în alte țări, cu scopul realizării unor tratamente medicale necesare. Persoanele care apelează la servicii medicale în afara țării au nevoie cel mai adesea de ajutorul ...
    • Turismul negru: teorii și practici 

      Șeremet, Sofia (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Potrivit lui Constantinescu și Nistorescu, destinația turistică în sine poate să fie văzută ca un produs turistic complex „Caracterizat prin diferite tipuri de atracții, produse și servicii care sunt combinate în diferite ...
    • Turismul religios în Ierusalim 

      Bratu D., Gabriela-Alexandra (Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22)
    • Turismul românesc din perspectivă europeană 

      Fotache (Baștină), Elena Daniela (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Călătoria in toate formele ei a reprezentat baza dezvoltării relatiilor interumane si economice cu impact asupra evolutiei omenirii.Nativ omul a fost fascinat mereu să descopere noi destinatii, să exploreze și să caute ...
    • Turismul și creșterea economică 

      Calmîș, Andrei (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Turismul și creșterea economică în ultimele decenii a crescut constant, pe lângă importanța industriei turismului pentru economia multor țări din lume. Potrivit Organizației Mondiale a Turismului (OMC), turismul din lume ...
    • Turismul ultimei șanse Vizitarea destinațiilor pe cale de dispariție 

      Băisan, Andreea Roxana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Fiind un fenomen unic în lumea modernă, turismul este una dintre cele mai dinamice ramuri ale economiei mondiale, are un impact major asupra vieții economice și sociale și are ca efect promovarea dezvoltării durabile. ...
    • Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetare 

      Măciucă, Georgiana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      În concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui ...
    • Utilizarea Tehnologiei Informației în Gestionarea Patrimoniului Cultural 

      Hărăpescu, Ana (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)
      Schimbǎrile radicale și intempestive provocate de recenta crizǎ sanitarǎ globalǎ a anului 2020, cu implicații încǎ insuficient cunoscute, însǎ resimțite în plan economic, social, politic, cultural și ideologic, obligǎ ...
    • Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare 

      Burtea, Nicoleta Valentina (Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)
      Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ...
    • Valorificarea informațiilor din situațiile financiare în procesul decizional 

      Manole D, Giorgiana (Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-22)