Căutare Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor după Data publicării
Afișează articolele 41-60 of 317
-
Influența factorilor culturali asupra designului website-urilor companiilor multinaționale: Hyundai
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Domeniul marketingului a început odată cu Revoluția Industrială și prevalează de atunci până în momentul de față. În prezent a căpătat forme diferite și operează într-un mod îmbunătățit. Acest lucru presupune folosirea ... -
Impactul Televiziunii Asupra Populației
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Scopul acestei lucrări este de a face o cercetare și de a trage un semnal de alarmă către populație pentru a conștientiza efectele televizorului și a televiziunii asupra generației tinere și nu numai. Obiectivele cele mai ... -
Impactul Publicității Asupra Publicului Feminin
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În zilele noastre , marketingul adresat femeilor este un subiect actual în mai multe domenii, care până nu demult au fost comune atât pentru femei cât și pentru bărbați. De multe ori în fața antreprenorilor apare întrebarea ... -
Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ... -
Tendințe de Viitor în Managementul Resurselor Umane Practici de viitor implementate încompania Webhelp
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Managementul resurselor umane, încă de la începutul secolului XXI și până în prezent se află în plină și continuă dezvoltare, având în vedere schimbările tehnologice tot mai frecvente, dar și nevoile tot mai diversificate ... -
Lucrare de disertaţie Particularităţile comunicării interne în situaţii de criză ale organizaţiilor studiu de caz – criza generată de pandemia COVID - 19
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Crizele - definite prin acele situaţii ce implică perturbarea sistemică a funcţionării societăţii, au tendinţa de deveni o prezenţă cu o constanţă ciclică, dar cu o periodicitate greu de anticipat, în domeniile fundamentale ... -
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ... -
Poziționarea pe piața EdTech din România a unei platforme on-line de consiliere în carieră
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Proiectul Edutrack a fost o provocare pentru mine, încă de la scrierea planului de afaceri în cadrul proiectului AntRes unde, dupa 80 de ore de cursuri de formare pentru scrierea de proiecte cu finanțare europeană, am decis ... -
Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ... -
Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui ... -
Riscurile în procesul creditării. Căi de prevenire și de combatere a acestora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Riscurile reprezintă pierderi asociate unor evoluții adverse a rezultatelor. Măsurarea și caracterizarea unui risc are nevoie de determinarea expunerii la risc, sensibilitatea la acest risc și hazardul care l-a cauzat. ... -
Influența structurii de capital asupra performanței firmei
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În decursul timpului, în literatura de specialitate, s-au atribuit o serie de accepțiuni termenului de performanță, ale cărui înțelesuri diferite pot fi: un rezultat pozitiv al unei activități, competitivitate, profitabilitate, ... -
Analiza fundamentală și tehnică a firmei
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Economia unei țări se ține pe plasamentele financiare de pe piața de capital. Orice decizie de investire trebuie să fie rezultatul unei analize detaliate atât a rezultatelor financiare a firmei în care se dorește investiția, ... -
Impactul implementării planului BEPS asupra fiscalității în România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Motivația alegerii acestei teme constă în importanța taxării economiei digitale în România în contextul implemetării Acțiunii 1 din Planul BEPS. În acestă lucrare am prezentat efectele economico-fiscale privind taxarea ... -
Particularităţi ale TVA în cazul serviciilor la nivelul UE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Acționând ca o piață unică, timp de peste treizeci de ani, Uniunea Europeană a reușit să înlăture barierele comerciale dintre statele membre , iar în ceea ce privește tranzacționarea, a adus beneficii pentru milioane de ... -
Instrumente macroprudențiale implementate pentru menținerea stabilității financiare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Tema lucrării mele de disertație se numește “Instrumente macroprudențiale implementate pentru menținerea stabilității financiare” și am ales aceasta lucrare în care doresc să prezint, studierea stabilității financiare care ... -
IMPACTUL LANSĂRII UNUI BUSINESS DE TIP COFFEE VAN ÎNTR O ZONĂ TURISTICĂ
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Tema aleasă reprezintă punctul meu de pornire pe piața micilor într eprinderi. Această lucrare reprezintă totodată și o parte a planului de afacere viitoare. Prin intermediul acesteia, vreau să introduc o idee relativ ... -
Strategii de identificare a oportunităţilor de promovare în reţelele de socializare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Social media a revoluționat modul în care brandurile interacționează cu utilizatorii oferind o creştere a nivelului de funcționalitate și comoditate ajutând la dezvoltarea şi crearea unor relaţii personale cu aceştia, ... -
Impactul Investițiilor Străine Directe asupra economiei românești
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Impactul investiţiilor străine directe (ISD) asupra creşterii economice a unei ţări este amplu dezbătut în literatura de specialitate. Astfel, având în vedere importanţa ISD pentru dezvoltarea economică a unei ţări, dar ... -
Motivația pentru munca în echipă în cadrul cabinetului stomatologic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Lucrul in echipă este mijlocul prin care oamenii obișnuiți obțin rezultate neobișnuite. Munca în echipa medicului dentist este o componentă care se regăsește în specificațiile fiecărui post disponibil într-un cabinet ...