Căutare Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor după Data publicării
Afișează articolele 281-300 of 317
-
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ... -
Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ... -
Analiza mixului de marketing la compania Mary Kay
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Activitatea desfăşurată de firme, indiferent de domeniul de activitate al acestora, trebuie să răspundă unor multiple cerinţe: dinamism, capacitate de adaptare, capacitate de inovare, flexibilitate, viziune prospectivă ... -
Comerțul electronic în viața cotidiană Studiu de caz: Influența magazinelor de E-commerce interaționale asupra celor din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Datorită schimbărilor tot mai rapide din tehnologie, adaptarea la noi metode pentru vânzarea de bunuri și servicii este vitală pentru “supraviețuirea” unui business în ziua de astăzi.După cum afirmă chiar și profesorul ... -
Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Lucrarea „Îmbunătățirea și menținerea vizibilității online prin SEO. Studiu de caz FEAA.UGAL.RO” prezintă, pe parcursul a patru capitole, importanța unei optimizării pentru motoarele de căutare și cum poate îmbunătăți sau ... -
Managementul relatiilor cu clientii in sistemul bancar. Studiu de caz privind satisfactia clientilor cu privire la noile tehnologii utilizat E-Banking.
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În ultimele două decenii, am fost martorii unor schimbări majore în paradigmele bancare, din cauza numeroaselor provocări cu care s-a confruntat sectorul bancar. Realitățile din sectorul bancar post-criză au pus și mai ... -
SMART-WORKING/TELEMUNCA SAU LUCRUL DE ACASĂ? CE VOR TREBUI SĂ ALEAGĂ FIRMELE ROMÂNESTI ÎN URMĂTORII ANI?
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Declararea pandemiei de COVID-19 la nivel mondial și a stării de urgență, inclusiv pe teritoriul României, a adus cu sine un fenomen real de distanțare socială, iar în acest context, telemunca și munca la domiciliu au ... -
STRATEGIA DE BRAND ȘI IMPACTUL ASUPRA DEZVOLTĂRII ORGANIZAȚIEI COMPLEX TERRA CLINIQUE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În prezent, brandurile, atât cele personale căt și cele ale companiilor, au devenit o tendință pe toate piețele. Brandurile bine poziționate cu o imagine puternică oferă valoare clienților și creează relații profitabile ... -
PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)“Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților Starbucks
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În orice economie de piață, toate companiile și în deosebi cele cu caracter lucrativ au la bază o politică proprie prin care își concep și își desemnează ulterior direcțiile viitoare de acțiune, precum și modalitățile prin ... -
Analiza social media marketing a firmelor Puma, Adidas, Nike folosind instrumentul de inteligență competitivă SEMRUSH
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Cu scopul de a motiva alegerea temei trebuie avute în vedere două obiective, și anume înțelegerea conceptului de marketing online și a inteligenței competitive și aplicarea strategiilor relevante folosind instrumentul ... -
CONSECINȚELE PRACTICILOR ETICE DE MARKETING ASUPRA ATAȘAMENTULUI ȘI LOIALITĂȚII CLIENTULUI FAȚĂ DE BRANDUL H&M CONSCIOUS
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„Cei care au privilegiul de a ști, au datoria e a acționa” Albert Einstein Marketingul constituie epicentrul conceptual al organizațiilor și piețelor moderne și se prezintă ca acel element ce ghidează activitatea, resursele ... -
Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ... -
INFLUENȚELE RECENZIILOR ONLINE ASUPRA DECIZIILOR CONSUMATORILOR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Web 2.0, cea de-a doua etapă a dezvoltării a fost esențială în transformarea Internetului de la un mediu de difuzare la unul interactiv, permițând dezvoltarea social media. Internetul a devenit rapid o platformă în care ... -
PLAN DE DEZVOLTARE AL LEADERSHIPULUI ÎN CADRUL COMPANIEI - LIBERTY Galați SA -
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Prezenta lucrare urmărește să rezolve problema leadershipului în activitățile economice actuale, să înțeleagă importanța acestui proces și să evidențieze caracteristicile adevăraților lideri. Datorită spațiului limitat, ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clineților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru inceput prezentăm un proces general de achiziție a clienților în 10 etape, dar trebuie remarcat faptul că fiecare companie și fiecare tip de client are nevoie de un proces adaptat propriilor caracteristici și ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților pe piața automobilelor de lux. Studiu de caz: Mercedes Benz
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„În privința momentului apariției termenului și a științei marketingului au existat și încă există multiple controverse. Unii autori situează apariția marketingului cu multă vreme în urmă, susținând că originea acestuia ... -
Proiectarea unei strategii digitale ( studiu de caz www.zago.ro)
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Motivul alegerii temei coincide cu motivul principal pentru care am urmat acest program de masterat. La începutul anului 2016 am luat decizia construirii unei platforme online (www.zago.ro) prin intermediul căreia producătorii ... -
Strategii de marketing utilizate pentru retenția clienților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Această introducere îmi dă posibilitatea de a vă expune argumentele asupra alegerii temei pentru cercetare, să vă prezint bibliografia folosită care este baza cercetării și să vă descriu pe scurt ce cuprinde lucrarea de ... -
MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ...