Browsing Marketing by Title
Now showing items 33-52 of 61
-
Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ... -
Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ... -
Municipalitatea ca Firmă de Marketing
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ... -
Organizarea de evenimente și impactul acestora asupra turismului românesc
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)“Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ... -
Plan de afaceri privind lansarea pe piață a organizației PARTY BUS
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing în dezvoltarea ORGANIZAȚIEI SC LASHEXTEND SRL
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a brandului S.C. BEAUTY V CONCEPT S.R.L.
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea pe piață a organizației Lavender and Blooms
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Plan de marketing privind lansarea unei campanii de crowdfunding
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Poziționarea pe piața EdTech din România a unei platforme on-line de consiliere în carieră
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Proiectul Edutrack a fost o provocare pentru mine, încă de la scrierea planului de afaceri în cadrul proiectului AntRes unde, dupa 80 de ore de cursuri de formare pentru scrierea de proiecte cu finanțare europeană, am decis ... -
Proiectarea unei strategii digitale ( studiu de caz www.zago.ro)
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Motivul alegerii temei coincide cu motivul principal pentru care am urmat acest program de masterat. La începutul anului 2016 am luat decizia construirii unei platforme online (www.zago.ro) prin intermediul căreia producătorii ... -
Promovarea Romaniei ca destinatie turistica
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Promovarea României ca destinație turistică
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ... -
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... -
ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ... -
Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ... -
Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ... -
Strategii de adaptare a companiilor, în situații de criză, la noile condiții ale pieței
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Prima criză economică care a avut un impact incontestabil asupra întregului glob a fost Marea criză Economică din 1929-1933. Cauza apariției acesteia a fost supraproducția și s-a manifestat printr-o scădere dramatică a ...