Auflistung Marketing nach Titel
Anzeige der Dokumente 46-61 von 61
-
Promovarea României ca destinație turistică
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ... -
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... -
ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ... -
Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ... -
Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ... -
Strategii de adaptare a companiilor, în situații de criză, la noile condiții ale pieței
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Prima criză economică care a avut un impact incontestabil asupra întregului glob a fost Marea criză Economică din 1929-1933. Cauza apariției acesteia a fost supraproducția și s-a manifestat printr-o scădere dramatică a ... -
Strategii de identificare a oportunităţilor de promovare în reţelele de socializare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Social media a revoluționat modul în care brandurile interacționează cu utilizatorii oferind o creştere a nivelului de funcționalitate și comoditate ajutând la dezvoltarea şi crearea unor relaţii personale cu aceştia, ... -
Strategii de marketing utilizate pentru retenția clienților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Această introducere îmi dă posibilitatea de a vă expune argumentele asupra alegerii temei pentru cercetare, să vă prezint bibliografia folosită care este baza cercetării și să vă descriu pe scurt ce cuprinde lucrarea de ... -
Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților pe piața automobilelor de lux. Studiu de caz: Mercedes Benz
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)„În privința momentului apariției termenului și a științei marketingului au existat și încă există multiple controverse. Unii autori situează apariția marketingului cu multă vreme în urmă, susținând că originea acestuia ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clienților Starbucks
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)În orice economie de piață, toate companiile și în deosebi cele cu caracter lucrativ au la bază o politică proprie prin care își concep și își desemnează ulterior direcțiile viitoare de acțiune, precum și modalitățile prin ... -
Strategii și metode utilizate pentru atragerea clineților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru inceput prezentăm un proces general de achiziție a clienților în 10 etape, dar trebuie remarcat faptul că fiecare companie și fiecare tip de client are nevoie de un proces adaptat propriilor caracteristici și ... -
Tehnici de promovare a complexului turistic ”Castel Mimi”
(Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati, 2020-07-21) -
Utilizarea observării în investigarea fenomenelor de marketing: aplicație practică pentru cercetare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În concluzie, pentru a putea realiza o cercetare de marketing avem nevoie de o analiză a cheltuielilor, urmărindu-se permanent optimizarea raportului efort-efect. Deasemena, trebuie specificat, faptul că, în urma unui ... -
Valoarea percepută și strategiile de diferențiere și de poziționare ale firmelor distribuitoare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Pentru a-şi alege pieţele şi pentru a le deservi în bune condiţii, firmele trebuie să-şi selecteze pieţele ţintă. Alegerea pieţei ţintă presupune trei tipuri de activităţi: segmentarea pieţei, orientarea asupra unei pieţe ...