Căutare Marketing și comunicare în afaceri (disertație) (2019-2023) după Titlu
Afișează articolele 16-35 of 40
-
Lansarea clubului de fitness World Class în Galați
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)În ultimii ani, exercițiul fizic a devenit de o importanță vitală pentru cea mai mare parte a populației la nivel mondial. Nu este surprinzător, acest lucru creează o piață importantă în jurul fitness-ului, activităților ... -
Manipularea Sentimentelor În Vânzări Prin Modelul De Trade Marketing Al COCA-COLA HELLENIC BOTTLING COMPANY
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Adeseori ne regãsim în dificultatea de a înţelege şi de a fi capabili sã ne explicãm cum de unele afaceri au succes, notorietate şi sunt mult mai performante din punct de vedere al vânzãrilor decât alte afaceri. De ce ... -
MARKETING ȘI TURISM CULINAR STUDIU DE CAZ TURISMUL CULINAR ÎN REPUBLICA MOLDOVA
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Studiul își propune să ofere o perspectivă asupra gastronomiei și turismului culinar în lume și să ofere o descriere foarte exactă și aprofundată a modelului de turism gastronomic din Republica Moldova, cu toate aspectele ... -
Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)În lucrarea ,,Medicamente generice vs medicamente originale în contextul actual” a stat la bază cercetărea imporatnței de punere pe piață a unui medicament original și a unuia generic, care sunt diferențele dintre cele ... -
Mesajul electoral versus imaginea publică în marketingul politic
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Marketingul politic este o disciplină în plină evoluție și considerată nouă , din punct de vedere științific. Acesta surprinde o evoluție a abordării politice și trebuie să fie legat de alte fenomene adiacente și complementare: ... -
Metode de promovare a vânzărilor folosite de compania Sephora
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Dinamismul societății contemporane și perspectivele globalizării vieții sociale au determinat mutații esențiale în funcționarea mecanismelor economice și în activitatea organizațiilor, schimbări care la rândul lor, au ... -
Model strategic de analiză a comunicării în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale Studiu de caz: UNICEF
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Această lucrare a apărut din nevoia de a studia comunicarea în cadrul organizațiilor internaționale non-guvernamentale, pentru a observa toate elementele care sunt implicate într-o comunicare eficientă. Studiul comunicării ... -
Municipalitatea ca Firmă de Marketing
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Ultimul deceniu a intensificat competiția investițiilor între diferite locuri și regiuni. Locuri noi, mai puțin cunoscute în trecut, devin atracții pentru potențialii investitori, motiv pentru care este necesară o abordare ... -
PIAŢA PRODUSELOR ALIMENTARE BIO - analiză comparativă a reclamelor pentru mărci şi percepţia consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)“Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”. Philip ... -
Poziționarea pe piața EdTech din România a unei platforme on-line de consiliere în carieră
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Proiectul Edutrack a fost o provocare pentru mine, încă de la scrierea planului de afaceri în cadrul proiectului AntRes unde, dupa 80 de ore de cursuri de formare pentru scrierea de proiecte cu finanțare europeană, am decis ... -
Proiectarea unei strategii digitale ( studiu de caz www.zago.ro)
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Motivul alegerii temei coincide cu motivul principal pentru care am urmat acest program de masterat. La începutul anului 2016 am luat decizia construirii unei platforme online (www.zago.ro) prin intermediul căreia producătorii ... -
PUBLICITATE CU EFECT. EFICIENȚA CAMPANIILOR PUBLICITARE
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Imaginează-ți că ești un antreprenor român care dorește să-și promoveze serviciile/produsele pe TV. Ai la dispoziție o întreagă paletă de televiziuni - unele generaliste, altele de nișă – a căror audiență poate fi ... -
Relațiile Publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02)Din dorința de a afla mai multe despre relațiile publice, ce sunt ele și cum funcționează, am ales această temă „Relații publice – între tradiție și modernitate, profesionalism și pragmatism” pentru a aprofunda considerațiile ... -
ROLUL MARKETINGULUI ÎN STRATEGIA DE PROMOVARE A PROFESIEI MILITARE, RECRUTAREA ȘI SELECȚIA PERSONALULUI MILITAR
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2022)Ceea ce mi-am propus în elaborarea acestei lucrări, a fost abordarea unui domeniu ca cel al rolul marketingului în procesul recrutării şi selecţiei resursei umane din Ministerul Apărării Naționale, precum și analizarea ... -
Rolul publicității în formarea și educarea opiniei consumatorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Importanța comunicării în domeniul unei afaceri este cheia către succes ce ajută la îmbunătățirea cooperației și înțelegeri. Comunicarea fiind cel mai bun canal de interacțiune cu clienții care aduc profit și benefici ... -
Strategii CRM adoptate de firmele dezvoltatoare de software din România
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Companiile sunt într-o cursă constantă pentru a-și crește profiturile, pentru a-și menține clienții actuali și pentru a câștiga clienți noi, concurând pe o piață globală în continuă expansiune. Unul dintre numeroasele ... -
Strategii de adaptare a companiilor, în situații de criză, la noile condiții ale pieței
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Prima criză economică care a avut un impact incontestabil asupra întregului glob a fost Marea criză Economică din 1929-1933. Cauza apariției acesteia a fost supraproducția și s-a manifestat printr-o scădere dramatică a ... -
Strategii de identificare a oportunităţilor de promovare în reţelele de socializare
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2020-07)Social media a revoluționat modul în care brandurile interacționează cu utilizatorii oferind o creştere a nivelului de funcționalitate și comoditate ajutând la dezvoltarea şi crearea unor relaţii personale cu aceştia, ... -
Strategii de marketing utilizate pentru retenția clienților
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021)Această introducere îmi dă posibilitatea de a vă expune argumentele asupra alegerii temei pentru cercetare, să vă prezint bibliografia folosită care este baza cercetării și să vă descriu pe scurt ce cuprinde lucrarea de ... -
Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor
(Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați, 2021-02-24)Tema aleasă de mine pentru lucrarea de disertație este „Strategii de promovare specifice organizațiilor turistice în perioada sărbătorilor”. Mi-am ales această temă în primul rând deoarece consider că promovarea este o ...